Wydajność pracy
Wydajność pracy to skuteczność realizowanych zadań przez pracownika. Jest wiele rodzajów pomiaru wydajności pracy. Zwykle ocenia się go za pomocą rezultatu wykonywanych zadań dzielonego przez nakład (czasowy, jak i pieniężny).
W celu zwiększenia wydajności pracy warto:
– wyeliminować wszelkie rozpraszacze. Wyłączyć powiadomienia z mediów społecznościowych, jak i (jesli jest to możliwe) telefon,
zaczynać dzień pracy od najtrudniejszych zadań. Rano jesteśmy najbardziej wypoczęci, dlatego z większą łatwością i szybszym tempie poradzimy sobie z zadaniem,
– skupić się na konkretnym zadaniu. Multitasking to mit,
– utrzymuj porządek w dokumentach oraz na biurku. Unikniesz tracenia czasu na poszukiwania dokumentów, czy przedmiotu.
Jeżeli czujesz niedosyt wskazówek to koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego 5-dniowego kursu ”zwiększ wydajność swojego mózgu”, gdzie dowiesz się jak:
– efektywnie planować swoją pracę
– zwiększyć swoją produktywność i efektywność,
– w pełni wykorzystywać możliwości Twojego mózgu.